onsdag 17 november 2010

Att det ska vara så svårt

att skriva? Kanske för att ingen läser. Men jag skriver ändå, för någon dag kanske någon av ett rent misstag snubblar in på bloggen och då vore det ju trist om det inget står!

I går var jag helt ledig på en tisdag, så då steg jag upp 4:15 för att köra svärföräldrarna till Skavsta. När jag kom hem så somnade jag om, skulle sova 20 minuter men det blev nästan 1,5 timme. Men det behövdes säkert. Min plan var att springa till skogs, men inspirationen ville inte infinna sig, så det fick bli asfalt. Med Genesis The Lamb lies down on Broadway i öronen blev det 14,4 km i helt jämnt 5.40-tempo. Helt OK, men idag är låren stela.

Efter lunch kom jag ut och hittade några geocacher, det har inte blivit mycket sådant i höst. Det är märkligt svårt att ha flera intressen samtidigt. Löpning och caching funkar inte riktigt tillsammans. Sammantaget en mycket bra ledig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar